Klänning träning jobb

Här är min klänning :) o så fjäderörhängen till.


Träningen har denna vecka består av dans Bodypump och Zumba :) än har jag inte gått in i gymmet för enskilda muskler men det kommer. Är grymt sugen på att ta på mig skorna o dra ett varv men måste vila någon timme inför natt jobb o så ska vi ut med familjen vid 18 innan så de blir inget. Har ju massa tid framöver eftersom jag styr mer över min egna tid nu :) underbart!!

O idag fick jag mitt resultat av cert provet och jag är godkänd massageterapeut :) weeoopppiii

Så bara o ringa o boka tid! Jag finns i World Class lokaler i pronovahuset :)

Nu vila lite för imorgon blir de raj raj all day- all night :)

Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0