Sovmorgon

Japp o så blev det att jag sov igen lite för länge :)
Tidigare när jag jobbade natt sov jag för lite vilket resulterade i skräck drömmar och även i att jag såg insekter i vaket tillstånd..värst var den gången då jag precis lagt ner huvudet på kudden och tittar upp i taket och ser en stor insekt som kanske är 30 cm stor, röd och svart med långa spröt på huvudet och den rör sig mot mig!!
Ni kan ju gissa vad jag gjorde... Hoppa upp ur sängen med ett kippade andetag..
Nu var ju även johan hemma o låg o sov! Han väcktes av att jag blev knäpp o skrek o peka upp i taket.
- men sarha det är inget i taket! Eller menar du kroken som är i taket.

- ehhhh jaha

Dum dum dum
Sen dess tummar jag inte på sömn efter jobb för det blir så mindre trevligt med alla dessa insekter som kryper framför mina ögon ;)



Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0