Vaken...

Helt klar vaken är vad jag e just nu.. Har sovit för länge efter jobbnatten och nu får jag skylla mig själv.. Suck!

Idag har jag kört 1 Tim träning i för av Zumba :)
Masserat 3 personer har jag oxå hunnit med. Åt 250 g kvar mixat med frystna hallon i, gott! Ingen funlighet o de funka bra :)

Tänkte göra en blogg för företaget men tror att jag inte gör så eller jag vet inte.. Jag kanske gör en helt ny eller så är jag bara kvar här o uppdaterar för en gångs skull! Provar nu nya appen för blogg o se om bilder kommer upp.

Jag har bestämmt mig för att skriva mer om min träning och kost ( som jag tänker ha ett bättre upplägg på ) vill/ ska kontakta någon kunnig människa som kan hjälpa mig lista ut hur mycket mat jag behöver om jag tex masserar i 6 Tim o såvidare.. Blir nog toppen!

Sen är huvudet fortfarande fullt med jobbiga tankar kring mitt nya företag o hur allt ska bli o vad vill jag med mina mål bla bla bla mycket mycket..
Bara jag fick svaret på cert provet så klumpen i magen kunde försvinna..

Nu e magen full med kött o lite potatis o bönor ooo lite daim choklad :)

Nu kanske jag får tvinga mig att sova så något blir gjort innan jag ska börja jobba imorgon vid 13!

Kram


Kommentarer
Postat av: mia

Heej, kul och välkommen tillbaka;) Tomas kan hjälpa dig räkna ut det, som gammal bodybilder vet du. Faktiskt ganska duktig.....roligt, uppdatera dig nu;) kram ses

2011-12-29 @ 07:26:56

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0