snart ett sovrum!

Snart kommer vi ha ett färdigt sovrum!!!!!
Idag målades det sista och snart påbörjas golvlägggningen av grått skeppsgolv :) Kommer bli såå fint!
just nu ser det ut så här:

Fina vita trappan :)


blöta väggar o tak


Vi köpte sänggaveln idag på sängjätten och den är vit men utan sängbord. Kommer komma bild på allt senare. Förre o efter bilder på hela lägenheten :)

Sitter nu på jobbet o ska jobba natt. Lugnt o skönt o bästa Linda är oxå här!
Imorgon ska jag och Johan till Jezzies examensfest då hon nu är färdig sjuksköterska!
Grattis!!! Bra gjort!

Kram


Kommentarer
Postat av: mia

Det va fiiint, kommer bli super, ni är jätte duktiga....ses på lö efter kl 13,,,,kramen

2011-01-15 @ 03:46:00
Postat av: MAMSINGEN-ANKY

Duktiga ni är! Toppen bra jobbat!! Trappan blev kanon! Jag vill oxå ha min trappa vit!!!! Lägg nu ut bilden på resultatet! Bilden i min mobil var så liten.. Hoppas festen var kul!! Ha det så gott nu! Puss o kram från Mor

2011-01-16 @ 18:55:32

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0