Lite snö finns de allt kvar på Grymön! Jag...

img_9624 (MMS)

Lite snö finns de allt kvar på Grymön! Jag längtar hit Såååå himla mycket! Sitter nu i solen på uppfarten och Johan gör något.. Iår kommer vi inte att lägga ner pengar eller tid på renovering, vi ska bara njuta!!! Åka båt och självklart hojåkning :) måste bara damma av mc kläderna haha Vill ha vår och värme nu!!!  Lite frön köpte jag idag :) ska plantera lite sallad hade jag tänkt. Mamma du får hjälpa mig med blommorna som vanligt! ;)  Kram


Kommentarer
Postat av: Angelica

Heej! Kul att du är tillbaka :)

Men du, vart har ni varit på semester? Fusk!

Visa lite bilder så så man får se hur mysigt ni haft det :)



Snart är snön borta, härligt!

Ha det såå bra och hälsa Johan.

Kraam

2011-03-28 @ 19:06:50
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: [email protected]

ha ha ha , det är visst inte bara jag som tycker du är dålig på uppdatering....men nu så, stackars johan får alltid agera modell, men gillart kanske....// ha det

2011-03-31 @ 18:29:45

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0