min helg i göteborg

Den har varit underbar!!!
Johan var oxå i Göteborg men han åkte med sina arbetskollegor. Vi mötes upp på varvet o såg grabbarna springa,bra jobbat!!
21km... blev lite sugen att själv delta nästa år ;)

Men jag o jessie har bara myst o ätit gott :)

Helgen gick fort, lite för fort :(
Lite bilder iaf:



60 000 startande 2011


kissnödig??


båtar sattes in istället för spårvagnar ha ha det var kul




Jag försökte få syster och bertila att följa med mig på en löprunda men båda ångra sig i sista stund så det blev en ensam tur istället. 5km i angered hood... 2,5 km i rannebergets uppförsbacke känndes!

Tack för en fin helg!!!

För övrigt går min träning riktigt bra och det håller i sig starkt. Jag är motiverad och det känns kul! Jag längtar till träning och kosten hasr blivit bättre :) Dock äter jag även gott men jag rör på mig mer.

magen börjar slimma til sig och några rutor ska jag någ kunna få fram till semestern???
Imorgon blir det gymmet igen :)


Idag bjuder dagen på föreläsning om autism och sen ikväll bjuder jobbet på Elvis ( glada huddinge teatern) i linköping.

Ha en fin dag, det ska jag!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Sarha, den magen e fin! Hoppas du känner att det är motivations styrt! Duktig <3

Glada Huddinge??? Har du varit på en annan föreställning, ha ha ha , hoppas det var trevligt och kvällen givande, ses kramen

2011-05-23 @ 22:29:34

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0