Avslutat kapitel

Imorgon 7:45 kommer jag att skriva på mina uppsägnings papper.. Det ser ut att vara mitt val men det är inte vad jag vill! Jag har blivit lurad i mina ögon och tvingad till egen uppsägning..
Tack för möjligheten att prova på ett nytt jobb Norrköpings kommun, 1,5 månad fick jag på mig i mitt egna företag och sen ska jag nu få alternativen att gå tillbaka 100 % eller säga upp mig själv! Betänketid 10 dagar! Men det är ju ändrade omständigheter hette det.. Helt okej att bryta muntliga avtal tydligen..
Ni visste vad jag skulle välja.. Vad hade jag för val??
Bryta mina avtal?!? Avtalsbrott..nej det väljer jag verkligen inte!

Det som ni nu gjort mot mig var lågt, jag känner mig bortskrapad och mina tankar om er är inte höga...
.......…….......….......................................


Kommentarer
Postat av: Louise Tjäder

Det löser sig. Nu får du jobba med det du älskar mest. Karma vett du. Jag tror på dig! Allt du gör brukar bli bra :)

2012-02-29 @ 19:04:42
Postat av: mia

Kraaaaaaaaaaaam ;(

2012-02-29 @ 19:08:36

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0