Du är inte välkommen

Fått riktigt ont i halsen inatt :(
Kroppen ömmar och jag känner mig varm...
Ingen träning idag och det blir len mat för halsen!
Min träning har minskat i veckorna men det känns som att jag får mycket förbränning när jag masserar. Träningen är för min styrka nu och sen smidighet.
Har även bestämt mig för att göra specifika övningar i gymmet varje gång jag kör klasspass oxå.
Dessa muskler ska jag då jobba upp:

Serratus anterior :fixerar och stabiliserar skuldran mot bröstryggen
( denna bör alla träna! )

Gluteus medius och minimus ( stabiliserar gång )

Adduktorerna

Rhomboideus

Yes det blir bra komplement till den övriga träningen :)

Nu ska jag bara bli frisk igen!!

Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0