Jobbhelg!

Yepp.. Lördag och söndag är det heldagar på "gammla" jobbet!
Mysigt o träffa barnen igen! Så länge sen!
Undra om dom glömt bort mig?!??!


Idag var det träning med kettelbells och zx! Har avancerat upp till det svarta gummibandet nu och jag fick kämpa men det blir ju vara bättre och bättre! Mycket folk idag på passet och lite synd då vikter inte finns till alla.
Ingen träning i helgen eftersom jag jobbar men promenader med barnen blir det iaf och det är ju oxå bra för kroppen 
Jag behöver cardio men är ju inte så sugen på att springa ute än.. lite otäckt när de e halt o vill inte sträcka eller skada mig. Löpbandet är ganska segt oxå..

Var nere en sväng på nya Worldclass gymmet i city och det var såååå fint!
Jag vill oxå vara instruktör! 

Nu blir det sängen för jag börjar 7 imorgon bitti!

Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0