Måndag och blir hemma :(

Jobbar i 1 månad och har redan min första sjukdag!! Som egen företagare har jag, håll i er nu, 7 karensdagar innan sjuklön betalas ut!!!!
Hatar att vara sjuk och hatar att andra blir lidande för det.. Idag mina kunder som skulle bli masserade :( visst jag vet att är man sjuk så är man men ändå!

Igår blev det heller inte mycket gjort..
I lördags las våra möbler ut på blocket och igår eftermiddag var dom borta! Markör dom mörka möblerna är eftertraktade så om ni har några på lager kan ni få en fin peng för dom :)

Undra vad denna vecka bjuder på, något trevligt det är jag övertygad om! Några kompisar kommer över på fredag för lite mat o så fyller en an dom år :) blir trevligt!

Och till min fina Mia vars mamma gick bort denna dag för exakt ett år sen..


(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♥
☆ º ♥ `•.¸.•´ ♥ º ☆.¸¸.•´¯`♥

KRAM



Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0