Pust!

Vilken lördag det blev!
Middagen inställd tråkigt men men
Börja ju träningen med gym! Därefter Bodypumpen och sen massage som sagt.
Sen mötte jag upp lillebror som teckna kort på wc och så körde vi ca 1 tim.. 
Sen var jag hungrig!!!
Kvällen spenderades med Louise och Jessica med lite frukt och ost o kex. Hoppa över vinet ikväll men det skulle smakat fint 
Och imorgon klockan 9 ska jag få massage  fast den blir inte skön utan måste trycka hårt massage=smärta=besvärsfri

Louise har börjat träna crossfit och det låter, ser ut som om det skulle passa mig 
Inget som finns i Norrköping utan i Linköping och jag har ju mitt gym kort.. Men ska PROV testa någon dag 
Kanske gymmen här skulle nappa på träningsformen?!!??
Nu sova eller försöka sova..


Söndag kväll kommer hem 


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0