Rullar på

Rummet jag har för privata kunder på Worldclass health care går bättre och bättre :)
Har beställt 2 böker som ska hjälpa mig förstå lite bättre om redovisning och tips för avdrag och lite om hur det går till när man har någon anställd under sig :o
:)
Fortfarande inga beslut fattade om min framtid så jag väntar..

Idag har jag halvsovit i soffan i några timmar som varit så skönt :) väntar på herr Andersson o då ska vi göra fakturor, oh så kul 22 på kvällen!
Lite sen kvällsmat ska ner oxå och imorgon väntar mer jobb.
Älskade moster kommer för behandling oxå :)

Fuska med frukosten imorse o drog en pulverdrink. Aj aj sa johan men funka bra då jag var sen :o
Lunch blev köttfärs o spenat pasta
Mellis-nötter
Middag blev mindre bra- mörkt bröd med makrill och lök
Kvällsmat-lättmjölk med superflingor kanel

Lite överanstängd brachioradialis :(
Behöver snart min veckomassage!

Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0