Saknar träning!!

Nu är det snart 1 veckan som jag inte tränat på!
Det kliar lite i kroppen trots sjukdom! MEN när första passet ska göras måste jag hålla igen liite, varför??
Jo för att annars kommer jag inte kunna röra mig dagen efter pga träningsvärk och för att jag varit sjuk och kroppen fortfarande är i uppbyggnads o återhämtningsfas.
Min vikt står på samma sen jag började väga mig för att hålla koll på mig själv när jag började jobba så mycket i januari.
Månadens vikt är 62 kilo och känns stabil. Det känns som att det är här jag mår som bäst och denna vikt passar min kropp.
Jag har aldrig varit smal utan alltid haft former och vill ha dessa! Egentligen spelar vikten ingen roll utan jag går oftast på mina kläder om jag går upp eller ner, det märks ju så tydligt!
Men nu när träning är inne i bilden med alla massage timmar är det lätt att äta för lite och då förstör jag min träning då jag inte äter tillräckligt!
Du kan aldrig få formen du vill ha om du inte äter det din kropp behöver för att fungera. Äter du för lite eller utelämnar för mycket ur kosten kommer kroppen att skadas och de flesta ser sjuka ut... Din energi tar slut och även din förmåga att prestera sjunker!
Sen jag började med mitt fasta mat schema är jag aldrig vrålhungrig utan jag har en härlig mättnads känsla hela dagen och äter INNAN det hemska suget kommer och jag bara MÅSTA ÄTA NU!!
Om du känner att du vill få ordning på din mat men inte vet hur?!?
Kontakta en kostrådgivare som kan hjälpa dig och planera en individuell matplan och ge tips och råd.

Jag har kontakt med Robert Landqvist i Norrköping och du kan nå honom på

[email protected]

Kolla in hans hemsida
respons-pt.se

Fick en längtan efter min födelsedag och sommaren!!!
Jag önskar mig i födelsedags present:
•kettlebells 8 kg och 12 kg (dom måste vara i färg)
•Lila ryamatta
•Tapet till kontoret ( en fondvägg )
•Glassmaskin ( så jag kan bjuda på glass i sommar på landet )
• och en ta flicka som heter Molly! eller en taxpojke som heter molle! Eller båda
går oxå bra :)

Tack på Förhand!!
;)

Kram


Min fina kettlebell på ynka 4 kg :)
Detta redskap utveckla den lila bulan vi kallar biceps
missuppfattningen att det är biceps som man tränar när det egentligen är brachialis
( brachialis är muskeln som trycker upp biceps).

Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0