Full dag!

Sitter eller står gör jag ju i rörelse hela dagen i mitt jobb!
Idag 8 tim faktiskt massagetid och sen if to wc för cx o kettlebells. :) dessa två har blivit en favorit!
Jag har blivit grym på att hitta min inre magmusklatur :) plankan kan jag bara stå rakt i utan rörelse för om jag börjar flytta händer eller fötter släpper trycket direkt i magen :( men träning ger färdighet :)
Det är många som tror att dom gör rätt men jag själv hittade rätt bara förra hösten! Tyckte själv att jag kunde men ne ne fel fel fel

Fortfarande pulverlös sen det sista tog slut men tror jag hinner ner direkt efter jobbet o köpa mig en burk pulver energi, ska ju ha efter dagar som dessa då jag inte hinner få i mig mat efter jobbet och ska direkt till wc.
Choklad smak blir de iaf
:)
Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0