Fullt schema!

Jag som trodde att jag skulle kunna styra mer över min tid o vara mer ledig ha ha nej nej vad gör jag istället..
Jo jag tar ett avtal som låser mig i 6 mån framåt :)
Så här ser mitt massage schema ut följande 6 mån ( färdiga avtal )
Faktiskt massagetid
Måndag: 8 tim
Tisdag: 8 tim
Onsdag: 4 tim
Torsdag: 6 tim
Fredag: fritt
Lördag:fritt ( varannan 12 tim gammla jobbet
Söndag:fritt ( varannan 12 Tim gammla jobbet.
Så jag har lagt en önskan om helt tjänstledighet såklart, bara att se om den går igenom...
Sen ska jag prov massera för ett ställe nästa vecka samt att jag väntar på svar från en offert.
Mycket mycket på G och så ska vi inte glömma mitt rum på Worldclass :)
Jag har jobb upp till öronen och jag älskart!!
MEN eftersom jag nu ska aktivera mig länge om dagarna så tog jag kontakt med en kostrådgivare. Nu har jag fått några bra tips om hur jag ska lägga upp mina 8 Tim pass med maten och viktigast vad jag ska äta!
Intressant o se hur mätt jag blir eller om jag behöver öka eller minska intaget. 1 vecka ska testas o sen ny kontakt. Vikten är inte i fokus utan min energi att jag ska ORKA. Så plus eller minus får bli en sidgrej.
Nu är det natt jobb och imorgon massage!! O så bra för min kropp behöver en genomkörare innan veckan!



Kommentarer
Postat av: mia

Kommer bli bra, BLIR bra;)....kommer sakna dig på "berget", massor............. hörs snart kram <3

2012-01-08 @ 07:17:47

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0