Sömn..

Jag har märkt att jag fått svårt att somna på kvällarna.. Jag är trött i kroppen men hjärnan snurrar så..
Tankar om jobb är det som tar största biten! Inget är säkert och dessa avtal, stress stress!
Jag har aldrig känt såhär förut men sen har jag haft min trygghet i min fasta tjänst och min fasta lön.
Nu har jag visserligen min fasta avtal med massagen men alla avtal är inte mina egna utan jag jobbar för andra massörer.
Jag skulle gärna hoppa på en PT utbildning! Kostar dock 40 000 samma som min massage utb och sen är det ju vanliga kostnad för att leva som ska betalas...
Ne det är inte aktuellt.. Men det skulle ju vara så underbart och få ägna mig åt helt på den inriktningen med hälsa/träning och massage :)
Jag siktar på lotorpsmetoden i mars!

Nu vill jag få kontroll på allt som händer men inget av det är min sak att besluta om :(
Jag vill veta hur det ska lösa sig och jag kommer fortsätta vara pressad och nätterna fyllda av sömn yra och konstiga drömmar, ömmande händer och det toppas av resten som ska fortgå som städning, bokföring, förhållande mm
Ja jag kan oxå ha det jobbigt ibland...

Nu sängen o sova innan johan kommer imorgon från sitt jobb 8.00 och tycker jag ska gå upp ;)

Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0