Flås!

Jag har tappat allt i löpningen ha ha o de e ju helt sjukt vad det plötsligt bara är där och sen inte! 
Mina öronlurar ville dock inte stanna kvar i öronen så det var My ket irriterande.. Ny köpes imorgon på stan 
Om 1 Tim ska jag vara på jobbet, mitt roliga, glädjande jobb där alla är trevliga och positiva, där bryr man sig om varandra på riktigt

Igår hade jag ett ljusparty och det blev bra och jag fick köpa en hel del grejor, så det blev såklart ljus o ljushållare och en lykta oxå 
Sen blev det film med sambo o vänner och klockan blev mycket så den inplanerade pumpen blev det inget av. Kände av hals o näsa imorse men nu e det borta.
Disciplinen är lite sådär med faktiskt, undra varför?? Maten då?! 
Ne den är väl oxå sådär.. Lite nedför har de varit och det får de vara oxå men nu e vi på g upp igen 

Nu duschen sen apotek sen jobb o sen tjejmiddag 

Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0