Hoppsan!

7 dager sen senaste inlägget!!
Är så mycket som skett dessa dagar men jag har gått vidare med mycket.
Som sagt så är mitt gamla jobb historia, det jag inte förväntat mig var att så få brydde sig på min arbetsplats vad som hände mig.. 
Jag var redan ersatt för den sista månaden men dom hade missat att jag skulle in så då var vi extra personal istället. Min sista helg var oxå jag inom ( )
Jag avsluta själv med social berättelse..

Mina arbetskamrater..hade inte fått någon information om att jag skulle sluta. Det blir nog inget avslut/avtack heller.. Känner mig inte speciellt omtyckt där eller jag kanske har fel?!?
Jobbat i 5 år där tillsammans men men

Jag trivs bra där jag är nu! Känner att jag är på rätt inriktning 

Nu back to work!
Idag blir det en repris av tisdagens 14 arbetstimmar men det här hårda tempot gäller bara till juni så det finns ett stopp 

Bästa biffen 

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Sarha för de fina orden, jag undrar också ju i bland. Men för mig är du omtyckt, jag gillar faktiskt de andra också, 5 år är 5 år....men tyvärr min vän kan jag ej förklara vad som gick fel. Vi får köpa oss varsin blomma själva, kram ;)

2012-03-08 @ 15:10:11

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0