Ljusparty

Idag är jag värd för partylite ljusparty! Det blir några st som kommer för att titta o lukta :)
Masserar till 15:30 men första personen har ej dykt upp och sen var det någon lucka på lunchen. Det är det värsta att sitta o vänta på någon som inte kommer alls.. Dom betalar ju för detta..
Stress??

Min egna stress har lagt sig ganska bra känns det som. Sommaren närmar sig och den kommer lösa sig bra :)

Min träning har blivit lidande pga allt jobb men imorgonbitti klockan 7:30 är det Bodypump som gäller!! Ladda med att gå upp tidigt och bra frukost med protein och lite kolhydrater :)

Helgen kommer nog bjuda på första löprundan för den har jag bara skjutit och skjutit på.. Jag är nog rädd att all kondition försvunnit :(
Bara o bygga upp igen då!

Nu får vi se om person nr 2 dyker upp på sin tid!

Vårbild 

Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0