Lördagkväll

Jag har jobbat i jobbat hela denna vecka! 
Knappt tid för äta eller ännu mindre att förbereda mat för mina långa dagar!
Det har gått ok ändå men det har blivit en del köpa ute mat, mindre bra för mig o stegen mot en mer vältränad kropp.
Nu är jag inne på dag 6 och har 13 arbetsdagar kvar att göra.. Men jag har en glädje i det jag gör och fast det kan vara jobbigt fysiskt så är min psykiska del mer avslappnad 

Ikväll har jag umgåtts med mina fina vänner och ätit ooops pizza, MEN jag kände att det inte var gott.. Äntligen har jag kommit dit där jag känner att -fan tog jag det här för, det smakar ju inget!

Nu nästa vecka blir det mycket träning o mindre vila 
Bodypump kommer att köras flitigt för nu är ett av målen att bli Bodypump instruktör! Hoppas att jag har den rätta känslan i kroppen och att jag kan förmedla den på ett bra och pedagogiskt sätt samt boosta andra personer. Vi tar ett steg i rätt riktning! Steg 1 är att ha 10 kg på biceps låten och resten som vanligt 
Jupp jupp

Första påsen med protein är slut så nyinköpt påse är fixad! Low carb tar dubbelt så lång tid att använda upp då jag tar en del kolhydrater och två delar protein, gillar smaken choklad så det är den jag kör igen 

Nu måste jag sova för det är en ny arbetsdag imorgon!

Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0